تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/08/03 - 16:33
کد خبر: 411840

"زیرخاکی" برای نوروز ۱۴۰۱ ساخته می‌شود

سریال "زیرخاکی" قرار است برای نوروز ۱۴۰۱ آماده شود و باید دید فریبرز باغ‌بیشه شخصیت اصلی سریال، در سِیر تحولی داستان از حالت پخمگی خارج خواهد شد یا خیر.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قسمت آخر فصل دوم «زیرخاکی» در حالی 29 خردادماه روی آنتن رفت که قصه آن ناتمام باقی ماند به گونه‌ای که بسیاری گفتند این سریال فصل سومی هم دارد. چند روزِ بعد نصیری‌نیا تهیه‌کننده سریال اعلام کرد که پیشنهاد رسمی فصل سوم را در جلسه‌ای برای پخش در ماه رمضان سال آینده به ما داده‌اند. او به مشکلات مختلفی اشاره کرد که باید بررسی شوند که آیا اصلاً فصل سوم این سریال به ماه مبارک رمضان می‌رسد یا خیر؟



احتمالاً با نرسیدنِ "نون‌خ" و احتمالاً آماده نشدنِ "پایتخت7"، سیمافیلم ترجیح داده فصل سوم "زیرخاکی" را راهی آنتن عید نوروز کند. براساس این خبر، سری سوم سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‎نیا برای پخش در نوروز 1401 ساخته می‌شود.

پیش از این مخاطبان تلویزیون شاهد پخش نخستین فصل از سریال «زیرخاکی» در سال 1399 به عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضانی بودند و فصل دوم این سریال نیز با پخش در خرداد سال‌جاری به پربیننده‌ترین اثر زمان پخش خود تبدیل شد.

«زیرخاکی» محصول مرکز سیمافیلم است که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این سریال اصلی‌ترین گزینه شبکه یک برای پخش در ایام نوروز 1401 است.

البته با شکلِ داستان و تقاضای مردم که در صفحه مجازی جلیل سامان کارگردان سریال به وضوح می‌توان دید، به نظر می‌رسید که این سریال هم ظرفیت ادامه پرداخت را دارد و هم سازمان صداوسیما تمایل داشته باشد این مجموعه فصل‌های دیگری را به خود ببیند. باید منتظر ماند و دید قصه «فریبرز باغ‌بیشه» به پایان می‌رسد یا خیر.

یک نکته دیگری درباره ادامه پیدا کردن نقش "فریبزر باغ‌بیشه" - پژمان جمشیدی- است که آیا در سِیر تحولی، این شخصیت از حالت پخمگی خارج خواهد شد یا خیر و از طرفی دیگر باید ببینیم با توجه به مشغله هادی حجازی‌فر در سریال شهید باکری که این روزها کماکان جلوی دوربین است و البته کارهای دیگر، هادی‌ حجازی‌فر هم به فصل سوم سریال برخواهد گشت که در فصل دوم نتوانست خودش را به سریال برساند. البته حضور هنرمندانه هومن‌ برق‌نورد، موقعیت‌های جالبی را برای مجموعه فراهم کرد.

از طرفی باید ببینیم نفوذ «جلیل سامان»  چطور پیش می‌رود و سرانجامِ گنجی که شخصیت اصلی داستان به دنبال آن تا مرزِ اسیر شدن پیش رفته به کجا خواهد رسید؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top